Corporate

Communicatie gebeurt zowel extern als intern, op bedrijfsniveau. Dit kan gaan over belangrijke wendingen in de evolutie van het bedrijf, nieuwsbrieven, uitnodigingen voor een event,.. zowel in print als digitaal.

Copywriting

Afhankelijk van de doelgroep en het beoogde doel worden teksten opgemaakt in een heldere en vlot te lezen taal die aanspreekt en bovendien een persoonlijk gevoel geeft. Met een treffende tekst die de gewenste emotie/reactie opwekt in de taal en leefwereld van de persoon aan wie het gericht is, hebben we al de helft gewonnen.

B2B, business to business

Ook voor communicatie in een B2B omgeving geldt een zekere vorm en stijl die samenhangt met de bedrijfsidentiteit en handelt over het product of de samenwerking. Dit kan o.a. in de vorm van een presentatie, nieuwsbericht, uitnodiging. Een coherente aanpak met duidelijke herkenningspunten bevestigen de stabiliteit, goede relatie en continuïteit. Het waarborgt een betrouwbaar gevoel in zaken doen.

Vertalingen

Weinigen is het gegeven de wijntaal te beheersen op een wijze die zowel de beginner als de kenner weet te boeien. Technische termen, de juiste toon, commercieel, informatief, bevattelijk, snel de kern van de boodschap kunnen overbrengen zonder de details uit het oog te verliezen. Dit alles omzetten in een andere taal is geen sinecure. Wynamics doet vertalingen met “native speakers”, mensen waarvan de moedertaal de taal is waarin de tekst dient te worden vertaald.

B2C, business to consumer

Consumentencommunicatie is een belangrijk aspect tot het welslagen van het product in de markt. In functie van het doel ervan, informeren – aanzetten tot actie – imagebuilding, wordt een verbinding gecreëerd tussen de consument en het product. Steeds wordt aangezet om verder te lezen en meer betrokkenheid te verwerven, zodat de consument overgaat tot identificatie met en aankoop van het product.